amandalindstroms.blogg.se

senaste

Kategori: Allmänt

Det är alltså redan helg igen, fattar inget!! Förra helgen var vi och kolla en fotbollsmatch i en stad här i närheten, i detta skandinaviska område av USA, kallad Norway! Lite roligt att det finns en stad som heter så, man börjar ju genast spåna hur detta kommer sig osv. 
I onsdags uppträdde jag på The Big Sing med min kör i skolan! Det var en "föreställning" när massa skolor häromkring kom samman och uppträdde! Idag fredag var jag ledig från skolan. Var dock och tränade dans stor del av dagen då vi uppträdda på fotbollsmatchen senare på kvällen! Imorgon bitti beger jag, min familj samt min kompis Giovana till en storstad ca 3timmar bort. Staden ligger i Wisconsin och heter Green Bay. Vi ska bo på ett vattenparkshotell kallat Tundra Lodge, samt shoppa, ääntligen! Puss o kram allaihopa, här kommer lite bilder från de senaste














Kommentarer

  • Anonym säger:

    Blir lika förvånad varje gång över hur vacker du är!!!

    2014-10-11 | 17:29:19

Kommentera inlägget här: