amandalindstroms.blogg.se

I CALL DIBS

Kategori: Allmänt

Ja men hallå igen! Då va skrivglädjen tillbaka lite igen, haahah... 
 
Alltså snart har januari också gått!!! I call dibs on my life!! även fast jag redan har det antar jag... så himla bra är det. jag har givetvis haft lite hemlängtan här och där, saknar mina vänner och familj men kan inte nog säga hur grymt tacksam jag är över hur bra jag har det. 2014 var det bästa året i mitt live hittills. fick uppleva så mycket nya saker, fick resa runt och se massa, träffade/lärde känna människor som definitivt haft grym inverkan på mitt liv och mig som person, både här och hemma i sverige. jag har rensat bort saker från mitt liv som inte varit värt att lägga tid på, jag hade den bästa sommaren och mycket mera. 3 år sedan trodde jag att jag slutade tävla skidor för gott och nu är jag igång igen. har haft så mycket kul, har vunnit tävlingar, har kört dåliga tävlingar med. jag kan redan kolla tillbaka på saker, bra och dåliga, och jag vet att det är värt att ta chanserna. jag vet att det finns en gud där uppe som har en plan och leder mig genom allt. jag är så taggad på vad 2015 har att erbjuda!!
hittills har jag haft underbara stunder med min familj här och vännerna. nyårsfirandet för mig var med massa människor i marquette, sedna blev vädret sviiiiinkallt. vi snackar minus 30 med vinden... jag fick influensa(inte mag-) och lugninflammation och var i säng för två veckor hahah, kul start kan man ju tycka. huvudsaken är att jag är bra nu igen och livet rullar på. på torsdag ska jag åka och tävla i Minnesota, jag och min värdfamilj har precis bokat en springbreak vacation to florida och nu planerar jag och fam lindström vad vi ska göra när dom kommer och hälsar på när året är slut! är sjukt glad! känns lite jobbigt att prata om det än dock, det är bara januari, en meter snö på marken, halva skidsäsongen är kvar och sedan kommer våren med allt vad det innebär (dvs musikalen, prom, andra formals, trips osv)
så ni får ha det så bra, ta vara på livet vänner så hörs vi! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: