amandalindstroms.blogg.se

Minnesota baby

Kategori: Allmänt

SO, jag tävlade i duluth och hade så kul!! mycket sweet ställe plus att jag mötte upp med viktor hultström under helgen med! han är då en annan svensk utbytesstudent som jag lärde känna i new york! vi hade jättekul tillsammans samt att vi hängde på hans hockeylag senare på kvällen. lärde även känna en tjej från detroitområdet, som jag tävlar mot! är fett tagg på nästa helg då jag förmodligen gör min sista FIStävling och hon kommer va där med! veckorna går så fort, jag är fullt upptagen hela tiden med skidträning, teaterträning, gå på hockey/basketboll-games, ut och äta, träna mm. hade tyvärr inget sportlov som ni där hemma med vi har iaf ledigt på fre och mån! sen är det ju valentines day oså i helgen! :) pussar!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: