amandalindstroms.blogg.se

LYCKA/SORG

Kategori: Allmänt

Livet var på topp i början av veckan. På torsdagen var jag och mormor ute på "ladiesnight" i marquette! Först hade vi tid hos frisören, sedan följdes kvällen av mycket skratt och mys då vi strosade genom alla möjliga butiker som hade extraerbjudanden och saker att pröva på överallt. I butikerna serverades det appertizers, snacks, dricka mm. Jag fick massage och sedan blev jag bjuden på middag. Snöade gjorde det också, oerhört mysig kväll. Sedan kom fredag och då fick jag och min närmsta vän här reda på att hon ska bli hemskickad på måndagen(utbytesstudent från brasilien). Många motgångar för henne här tidigare som vi tillsammans tacklat, så kommer detta. Så sjukt jobbigt. Lördagen och söndagen var planerad för mig att åka iväg och träna skidor, vilket jag gjorde. Hade jättekul och träffade nytt folk mm. Så då gick man från att vara asglad till sjukt deprimerad hela denna dagen. I eftermiddags sa vi hejdå till Giovana, vilket var oerhört jobbigt och sorgligt. Känns lite som jag tappade livet men jag får ta och plocka upp det igen och blicka frammåt. 
 
love, amanda
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    var du troende innan du flyttade till usa? :)

    Svar: ja det var jag! jag går till en pingstkyrka hemma :)
    Amanda Lindström

    2014-11-22 | 10:40:18

Kommentera inlägget här: