amandalindstroms.blogg.se

a couple of great days

Kategori: Allmänt

Hej! Senaste veckan har gått så fort och det är redan fredag och midsommar imorgon! Jag har jobbat på sommarland lö och sön förra veckan vilket var jättekul, kommer trivas skitbra där i sommar! Efter jobbet i söndags drog jag och Olivia på spontantrip upp till simsjön i hopp om ett bad i solnedgången. Vi hade fett kul men jag vet inte vad vi tänkte med när vi tog sparkcykel upp. Värsta någonsin. Sedan hade solen hunnit gått ner och knotten tagit över när vi väl var där, så vi tog vår kladdkaka och åkte ner och mötte upp vår kompis Diana. Sedan i söndags har jag och Diana hängt, vi åkte ut på landet till min sommarstuga utanför Lidköping och myste tisdag till onsdag och igår så åkte vi tillbaka för att välkomna hem bästa kompisarna Lisa och Hanna som varit ett år som utbytesstudenter i Madrid. Det blev ett jättelyckat surpriseparty med champagne, jordgubbar och gooott grillat! Imorse hade jag brunch med mina brudar från klassen, sedan dessa har jag hunnit med körlektion, träning, städning och nu håller jag på att packa för Frankrike och förbereder för Midsommar. Här kommer bilder från de senaste dagarna














xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: