amandalindstroms.blogg.se

bal + sommar + sthlm

Kategori: Family

Hej denna vecka har varit hektisk men rolig. Jag vill bara kort berätta om balen i söndags med. det var jätte mysigt. Gick och kollade med Hanna, Alison och Emma. Vi fick jättebra platser för att se alla bilarna och sedan sprang vi fram i slutet och fick några kort vid röda mattan! Det var inga woowbilar iår tyckte jag inte, bara några snygga porshar oså men annars mest bara gamla raggarbilar eller halvroliga mustanger. Mina vänner som gick var iallafall stunning och man vill ju bara va med so bad.






Sista bilden är på mig och Hanna innan hon åkte tillbaka för att finally packa ihop sitt liv i Madrid. Skönt att få henne och Lisa tillbaka hem men fattar deras bävan att inte vilja komma tillbaka hem samtidigt som man vill. Inser att samma sak kommer vara för mig om ett år

I veckan har de varit sol och varmt så man har tagit ut sommarlov i förskott genom sola, grilla, inga läxor samt sena uppkvällar med kompisar. Så underbart. Jag är inte skoltrött men grymt skönt ändå med sommar! Igår tog jag sommarlov och sen var det skolavslutning för min ena lillebror. Familjen gick sedan ut och åt på riviera. Mycket trevligt. Idag åker jag och pappa till Stockholm för att gå på Connoisseur Motordag samt luxuryday. xoxo amand


bror igår på skolavslutningen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: