amandalindstroms.blogg.se

Wedding

Kategori: Allmänt

I lördags var det bröllop. Det var jättekul att få va med om, då det var helt annorlunda än hemma. Jag åkte med i brudtärnornas och brudens buss då min vmamma va brudtärna och sadie o lucy va flowergirls. man anländer i denna buss och efter bröllopsakten åker man tyydligen då runt till massa olika barer och tar en drink på varje bar. att folk va fulla på bröllop har jag ine varit med om innan. skitkuul ju med grandparentserna och allt med! alla hahaha. folk betedde sig ändå bra oså, så de va en lyckad kväll. maten på bröllopet va inte alls imponerande så tog inte ens kort på den haha. dom sa att när gästerna överstiger 200 så har man ej bordsplacering och maten serverad heler, vilket förvånade mig när jag kom dit. roligaste skillnaden dock var ju att de var dancefloor efter maten!!! så kul, blev allt en och annan dans där för mig. höjdpunkten var nog allt min dans med gammelfarmorn, så skön haha. bröllopet var på skilodgen i skidbacken! fräsch place att ha de på. like it. jag skulle kunna tänka mig att ha de, dock att det är på toppen och inte botten. fräckt ju
me excited for these slopes to be all snowy
 
xoxo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: