amandalindstroms.blogg.se

Detta inlägg är försenat två veckor hehe

Kategori: Allmänt

Äntligen är det fredag! Har längtat så mycket till denna dag. Går på "thanksgivingbreak" och åker iväg en vecka  till Colorado för att träna skidor med mitt skiteam! Varit en dröm att åka skidor där och bo i en typisk Aspen style Lodge Cabin/House! Så är så lycklig över att jag ska göra det nu. Är även så taggad på att köra mina nya head storslalomskidor!!
Det kommer bli stenhård träning plus att det är på en höjd på över 3000m. Vi kommer givetvis hitta på massa grejer efter backen också. Har hört att det finns en stooor outlet nära plus att vi kommer fira thanksgivingmiddag. 
I onsdags va vi på collegebasket, va typ zero personer där men det var en riktigt bra match!
Igår hade vi en finare familjemiddag hemma då jag åker själv medans min familj har beger sig neråt staten för att fira med släkt! 
Pussar, ha det bra! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: