amandalindstroms.blogg.se

Turn up

Kategori: Allmänt

Torsdag = sovdag 
Inställd skola, igen, på grund av extrem snö och kyla haha
Finns ju ingenting som februari i upper michigan alltså. När jag trotsat min sköna säng och faktiskt kommit upp någon gång sådär efter lunch så drog jag faktiskt ut och sprang och jag vid den tiden hade till och med solen smygit sig fram! Jag sprang till gymmet för att köra ett svinjobbigt pass vilket gav mig extrem träningsverk redan npgra timmar senare... Sedan spenderades kvällen på Negaunee Ice Arena (aka en skitkall, ful och liten rink). Massor av folk var där för en gångs skull(vårt hockeylag är inte great), och det turned out pretty good då vi slog ett lag som var svinbra(tidigare iår vann dom över oss med 9-0, så ni kan ju fatta hysterin). Sjukt kul, bra stämning med pga sista hemmamatchen. Efteråt gick vi ut ett bra gäng och åt mm. Så riktigt lyckad kväll/natt. 
Idag har jag inte gjort något annat än att sova större delen av dagen haha. Familjen och jag gick ut och åt och sedan tog vi en starbucks to-go och gick och kollade på starten av UP200. Ett sled dog race. Så coolt att se faktiskt. 15 tävlande, alla med sina 10 hundar(som btw var hur gulliga som helst), centrum av stadens gator va avstängda och massor av människor kom för att se. Stääääming, åter igen, med kobällor ogrejer denna gång dock. Efterråt gick vi till en supernice bar och chillade. Imorgon är det valentines day, men den kommer ej spenderas ute då det förväntas bli -30 med vinden. Brrrr. Goodnight from Negaunee, Michigan, USA. Hade a lovely day tomorrow. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: