amandalindstroms.blogg.se

plugg.... homecoming week

Kategori: Allmänt

hallååå. då var det måndag igen. fattar inte hur fort tiden går, går in på min 5e vecka i USA nu?! och livet på highschool är inte som i highschoolmusical direkt men de e bra. denna veckan är det homecoming vilket känns jättekul. det är någon typ av utklädnad varje dag. idag var det "extreme" och jag kom inte på ngt kul att ha på mig så klädde inte ut mig, vilket jag inte var ensam om. var dock endel som verkligen gått in för det och gjorde de bra! 

igår lagade jag hemlagad Mac n' Cheese och bakade bullar. dom blev helt okej, svårt att baka här när man inte kan deras ingredienser. (hitta inte pärlsocker i affären heller :/ ) 

så nu sitter jag här och fikar på svenskt vis (äter bulle och dricker mitt nya goda kaffe jag överraskades med av min familj igår) och göra lite plugg
(ja jag pluggar faktiskt pappa) (dock inte myycket, bara att jag ändå måste släpa på dessa gigantiska böcker, min mattebok är på över 1200 sidor) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: