amandalindstroms.blogg.se

ngn klyschig rubrik :)

Kategori: Allmänt

så mycket jag gjort de senaste. hängt med kompisar, kollat mer football, hemmaplan denna gång. har spelat en match sen har vi haft inställd tennis väldigt mycket då vädret plötsligt blev iskallt och regnigt. det har legat på 5-10 grader !! nu är det lite skönare och ligger runt 15 plus sol, menmen. vad det gäller kylan ska jag väl inte klaga utan bara vänja mig då det bara kommer att bli värre. det var rekordkall vinter förra året. minus 30-40 grader?!?! ÄNNU VÄRRE ska de tydligen bli i år. jag hoppaasss att inte så är fallet. 
förra veckan och helgen var vädret underbart, då hikade vi ett berg i närheten och fick utsikt över berg, skog och hav!
 
en kille ville jag skulle gå med i kyrkkören i kyrkan jag går till. jag får se, är inte säker på att jag kommer göra det... däremot va jag på tryouts för negaunee high schools dance team i helgen och nu är jag med där. ska bli skit kul, vi dansar massa avancerat med svåra hopp och splittar mm. dansläraren sa att jag skulle kunna gå ner helt och hållet i splitt och spagat om några veckor ?!!!?! (har jag aldrig kunnat i hela mitt liv) känner mig som stelaste människan på gjorden där brevid alla andra tjejerna i som bara helt plötsligt slänger upp benet bakom huvudet typ, bokstavligen :-)
kommer även dansa hip hop endeeel iallafall så blir grymt 
 
kmr spama bilder nu från senaste veckan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: