amandalindstroms.blogg.se

Ski Brule

Kategori: Allmänt

Första åken för säsongen är gjorda! Backen var inte mycket att ha men den var den första som öppnats! Det känns så otroligt bra! Är mer taggad än någonsin för denna säsong! Så roligt att åka till nya platser hela tiden samt att få jämföra amerikansk och svenskt vis när det kommer till racea alpint! Min coach är tydligen sjukt grym, så det är en förmån för mig att få ha henne. Hon är 65 men värsta pinglan so to say. Jättehärlig att va omkring! Hon har själv tävlat en gång i tiden och sedan dess har hon coachat. Hennes ena dotter va så duktig att hon kunde jämföras med lindsey vonn. Dottern och Lindsey tävlade mot varandra enda upp till junior in college då hon skadade sig... aja lite kul att vet för er skidintresserade
Ha en underbar vecka alla mina läsare!!
 xoxo amanda

Kommentarer

  • Elsa säger:

    Gud vad roligt det ser ut! Skulle verkligen vilja åka! Vilket bolag åker du med? :)

    Svar: Hej Elsa! Jag åker med Explorius som min svenska organisation! Sen har jag en amerikansk organisation som tar över här borta som kallas Cetusa, men genom explorius kan det hända att du får en anna amerikansk organisation än jag fick. Jag tycker verkligen om explorius och har fortfarande kontakt med dom när jag behöver :)
    Amanda Lindström

    2014-11-10 | 14:57:55

Kommentera inlägget här: