amandalindstroms.blogg.se

helo

Kategori: Allmänt

Det är mycket saker som händer just nu! Skolan går bra så Ali och Jeff tog mig ut på middag i torsdags och "firade". Förra helgen var jag iväg på ett kyrkläger vilket var jättekul och givande! Lärde känna massa nya kompisar och växte ännu mer i min tro! Gud är verkligen så god! Välsignelserna bara fortsätter att komma hela tiden och jag är så tacksam! 
I veckan har jag hängt med kompisar och varit ute och ätit ännu mer, haha... Jag har dock tränat ännu mer då jag har ett fystest på tisdag för mitt skidlag! Snön har äntligen kommit för att stanna! Jag är så lycklig, mina nya skidor är beställda, nu börjar skidsäsongen och vi ska på träningsläger till Colorado om två veckor! Igår var slappardag men inte idag! Just nu sitter vi i bilen påväg till Brule i Wisconsin för att åka skidor!! Första gången på snö denna säsong, är SÅÅÅ TAGGAD

Ha det gott, God Bless!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: