amandalindstroms.blogg.se

Det går så fort

Kategori: Allmänt

Alltså hinner inte med livet! Det går så fort!! Tänkte de va dags att göra ett inlägg och inser att de va jättelängesen sedan sist jag gjorde det, vilket det inteee känns som! Större delen av sommaren har redan gått och det känns verkligen inte som att jag hunnit med allt jag vill än! Jag åker om 29 dagar om innan det ska jag träffa alla vänner, leva livet, åka till London och kusten, fylla 18, kanske ta körkort mm... Börjar få lite smått panik. Jobbar asmycket vilket är kul men de tar ju sååån tid. Aja carpe diem är inget ironiskt skämt atm för mig iaf!! 

En kort sammanfattning av vad jag gjort de senaste. Jag har varit i Danmark och hälsat på kömpisar och varit på Legoland med familjen! Sedan var vi en vecka på franska rivieran. Utgick från Cannes men åkte även till Annecy, Nice, Monaco, St Maxim o St Tropez.  De va underbaart kort sagt. 
Efter det har det varit massa jobb, hänga med kompisar, festa, personalevent med jobbet, ut o åka båten mm. Jag pendlar som en skottspole mellan Skövde och Lidköping haha... 
Nu har jag frukostfikat på rådis med Hanna och ska snart iväg och jobba. Ikväll bär det av till Stockholm med familj och kusinen. Blir mysigt! Ha det gott, här kommer en bildkompott. 
























































Kommentarer


Kommentera inlägget här: