amandalindstroms.blogg.se

Midsommar +

Kategori: Allmänt

Haft en underbar midsommarhelg! Vi började ett gäng på 10pers med hederlig midsommarlunch i Lidköping. Svingott samt så sjukt bra att de var varmt och sol!! Vi lekte lite lekar (hehe) och umgicks fram till kvällen då det bärde av till timmersdala hos Lindholms. Där var vi ca 40pers vilket va treeevligt. Jaga, Christian, Joakim och Johanna drog hem till Christians place i Lidköping där vi satt och snackade till soluppgången. Sen blev jag och Johanna väckta på förmiddagen med frukost på sängen😍😍😍 sjukt underbara är dom där två. ett antal timmar senare kom vi ur sängen och drog till mitt lantställe för att grilla och bada i poolen. livets dagar har det varit helt enkelt och just nu sitter jag på färja påväg till Danmark. Familjen ska stanna till nån dag där för att gå på Legoland och sedan fortsätter bilen neråt söder. Ha de gott, xoxo 












Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hej, jag ska också åka till Michigan i höst! :) jag har även en blogg så skulle du vilja göra ett länkbyte? kram

    Svar: Hej Josefine! Gick in på din blogg och den va jättebra och du verkar jättemysig! Tyckte ditt inlägg om kristendom va jättebra skrivetV! Är själv kristen och får dag in och ut höra det ena och det andra. Va kul att du också ska åka till michigan, vart ska du? vilka åker du med?
    jag kan göt länkbyte i ett inlägg bara om du är intresserad av de? Kram :)
    Amanda Lindström

    2014-06-29 | 21:01:18
    Bloggadress: http://josefinesresa.webblogg.se

Kommentera inlägget här: