amandalindstroms.blogg.se

Dezember

Kategori: Allmänt

 
 
 
 

Sedan jag senast skrev ett inlägg har jag tävlat två helger, förra helgen i Harbor Springs i nedre michigan och helgen innan det i Ski Brule! I Ski Brule var familjen med och tjejerna prövade på skidor för första gågnen. Jag var även på Christmas Dance! Dock inte på in skola utan i Marquette vilket är en mycket större skola! Följde med en kompis dit och det var jättekul!Annars är det förberedelser inför jul, julkonserter, andra event mm som händer! 

Imorgon åker jag med mormor och min värdmammas bror ner till Detroit över helgen! Är so bummed över att inte resterande av familjen Rogers kan följa med men Sadie blev tyvärr sjuk idag. Så jag åker själv med dom, men är jätte taggad ändå! Kommer få se Detroit och åka till ett jättestort mall bland annat. Nu sista helgen innan jul ska vi nog allt få till den där sista julkänslan. Kommer definitivt bli konstigt att fira borta, känns redan annorlunda, men det känns kul att få pröva på detta och ta del av min amerikanska familjs traditioner! Ha det gott! Merry Christmas all of you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: