amandalindstroms.blogg.se

Bästa veckan

Kategori: Allmänt

Var iväg i lite mer än en vecka till Colorado på träningsläger med min skidklubb under thanksgiving. Vi bodde i finaste största dröm huset mitt i the Rocky Mountains! Vi tränade mest i Loveland vilket låg på en höjd av över 3000m! Det var svinbra träning och så kul att ha fått se vackra CO. Vill bara åka tillbaka dit och pröva Aspen, Vail etc... vet dock ändå inte om jag tycker det slår mina kära Alper :) Lärde känna massa härligt folk på lägret! Fick fira min första thanksgiving vilket jag endast kan beskriva som en mycket trevlig matkoma!! Mina nya skidor är grymma och jag är så taggad för säsongen. Jag har första tävlingen i helgen och vi tränar från och med varje dag nu här på hemma plan. Puss och kram
 
 
 xoxo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: