amandalindstroms.blogg.se

Soft Landing Camp

Kategori: Allmänt

Tänkte berätta om vad som händer det första för mig. Jag börjar mitt år med en sak som kallas Soft Landing Camp i New York. Är så sjukt taggad på att åka till new york det första som händer!!! Där kommer jag träffa andra utbytesstudenter som också åker med Explorius. Vitsen med denna trip är att lära känna kompisar som är i samma "situation" som en själv och bara landa i att man faktiskt är i USA nu, saaamt uppleva NY.
 
Dag 1 kommer mest handla om att vi anländer på flygplatsen och sedan checkar in på hotellet och träffar folk. Lite tidsomställning typ.
 
Dag 2 blir det heldag sightseeing i New York plus aktiviteter på camp
 
Dag 3 är heldag shopping i New York, fritt vad man vill ägna sin tid åt att göra och se
 
Dag 4 drar vi till Six Flags nöjespark (var på den i kalifornien och den var sinnes bra) vilket kommer bli skitkuul. 
 
Dag 5 Avresa till värdfamiljen och mitt nya hem i Michigan, Negaunee
 
(dålig men mysig bild på mina amerikanska föräldrar)
(mamma Ali och mina systrar Lucy och Sadie)
 
xoxo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: